Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Δικαιώματα και υποχρεώσεις

Μου μάθατε δικαιώματα και υποχρεώσεις
Να πληρώνω κάθε μήνα ανεξαίρετα τις δόσεις
Μου δώσατε εφόδια και γνώσεις
Να τηρώ πιστά τις παραδόσεις
Δικαιούμαι να κλάψω μου είπατε 
Μετά τα μεσάνυχτα, όχι μπροστά τους
Δικαιούμαι να φωνάξω μου είπατε
Σε μια ερημιά , που μυρίζει θανάτους
Δικαιούμαι ανεπαίσθητα να τεντώνομαι
Σφικτά τα σχοινιά και δε σπάνε
Δικαιούμαι απ’ τους παλιούς να δηλώνομαι
Τα χρόνια της πείρας μετράνε
Δικαιούμαι στο προσωπικό μου κελί να κλειδώνομαι
Με το κενό να κοιμάμαι αγκαλιά
Δικαιούμαι τα άπιαστα να ερωτεύομαι
όσα είναι πάντα μακριά
Δικαιούμαι γυμνή στον καθρέφτη να κοιτάζομαι
πως πεθαίνω πριν να γεράσω
Δικαιούμαι τις στιγμές να μοιράζομαι
Με φαντάσματα που δε θα ξεπεράσω
Δικαιούμαι να οπισθοχωρήσω
Από υποσχέσεις που πάντα πονάνε
Δικαιούμαι ξανά να αγαπήσω
μα αγάπη εσένα φοβάμαι!
21/11/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...