Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ο έρωτας της Σαύρας

Είχα κάποτε ερωτευτεί τη σκιά σου
Περνούσε από πάνω μου για κάποια κλάσματα δευτερολέπτου
Και με δρόσιζε από την κάψα του ήλιου
Και τα πόδια μου που βούλιαζαν στην καυτή άμμο δεν έκαιγαν τόσο
Και οι φολίδες μου αόρατα γίνονταν φτερά και ανυψωνόμουν

Είχα κάποτε ερωτευτεί τη σκιά σου
Και το λίκνισμα των φτερών σου που άφηναν ένα ελαφρό αεράκι πίσω τους
Έξω από τη σπηλιά σαν περνούσες κάθε που σουρούπωνε
Για να πάεις ψηλά στη δική σου φωλιά
Αχ πολύ μακριά

Είχα κάποτε ερωτευτεί τη σκιά σου
Και έβγαλα λίγο το κεφάλι μου απ την σπηλιά για να σε δω
Ναι ήσουν όπως σε είχα φανταστεί
Τρομακτικός
Φοβήθηκα και ένα δάκρυ έσταξε στην άμμο
Μα ήταν ήδη πολύ αργά

Είχα κάποτε ερωτευτεί τη σκιά σου
και σαν σουρούπωσε βγήκα απ τη σπηλιά
Τα νύχια σου με κάρφωσαν, αλλά δεν πρόλαβα να πονέσω 
Ήμουν επιτέλους μαζί σου
Τα φτερά σου με σήκωσαν ψηλά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...