Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΗ


Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΗ

Αχ θεούλη μου καλέ , άκουσε την προσευχή μου
Ο Γιαννάκης είμαι,  θυμάσαι; Η Μαριώ ειν΄η αδερφή μου
Το λοιπόν γοργά θ΄αρχίσω, κι όλα τώρα θα στα πω
Τίποτα δε θα σου κρύψω, μιας και έχω καλό σκοπό

Της κυρά-Κούλας τη γατούλα, θυμάσαι,  τα πάμε και χτες
Σήμερα την τάισα πάλι και της άρεσε ο κεφτές
Συγχώρα με Θεούλη,  για αυτό που είχα κάνει
Ξέρεις, που πήρα από τη γυάλα, και της τάισα το ψάρι

Άλλο κακό δεν έχω κάνει, απ΄όσο ξέρω και θυμάμαι
Α! Ναι, η μαμά μου θύμωσε το βράδυ, νωρίς λέει να κοιμάμαι
Ότι και να έχω κάνει, να το ξέρεις πως λυπάμαι
Το χειρότερο παιδί , δεν το θέλω εγώ να ΄μαι

Τα Χριστούγεννα θα έρθουν, ο Χειμώνας ειν΄ κοντά
Στείλε και στον Άι Βασίλη, χαιρετίσματα πολλά
Λέω σε καμιά βδομάδα, να του στείλω και τη λίστα
Ζητώ για με ένα σκυλάκι  και για τη Μαριώ μια ξύστρα

Ο μπαμπάς μου είπε όμως,  άμα κάνω αταξίες
Δώρο φέτος δε θα πάρω, μάλλον θα χει τιμωρίες
Γι΄ αυτό κάνε και συ κάτι, μια κουβέντα πες καλή
Για το φίλο το Γιαννάκη και θ΄αλλάξω στη στιγμή

Το λοιπόν και κάτι άλλο,  θέλω τώρα να σου πω
Έχω μια μικρή απορία που τη σκέφτομαι καιρό
Στην τηλεόραση σαν βλέπει ο μπαμπάς μου τις ειδήσεις
Στα κρυφά βλέπω λιγάκι, όμως μη με μαρτυρήσεις

Εκεί μέσα όλο δείχνει, πόλεμους και φασαρίες
Αρρώστιες, πείνα και σεισμούς, πλήμμυρες και ξηρασίες
Ο πλανήτης λένε, η Γη μας, καθόλου πως δεν πάει καλά
Απ τις τρέλλες των ανθρώπων, έπαθε πολλή ζημιά

Με όλα αυτά που ακούω φοβάμαι, έστω και να το ρωτήσω
Θα προλάβω Θεέ μου εγώ, να μεγαλώσω και να ζήσω;
Κι όλα αυτά που οι ανθρώποι κάνουν, και τη Γη έχουν βασανίσει
Δεν πρέπει κάποιος να βρεθεί και αυτούς να τιμωρήσει;

Τέλος πάντων έχω νυστάξει και εσένα έχω κουράσει
Ελπίζω μόνο η προσευχή μου, στα ψηλά που ΄σαι να φτάσει
Να θυμάσαι να προσέχεις τη μαμά μου τον μπαμπά
Τη Μαριώ την Κυρά-Κούλα και τη γάτα την παχιά

Στους ανθρώπους τους κακούς, καιρός είναι να θυμώσεις
Τα παιδάκια όλου του κόσμου, αχ θεούλη μου να σώσεις
Να προσέχεις και εμένα το μικρούλη το Γιαννάκη
Που μένω στο ψηλό βουνό, σ΄ένα κίτρινο σπιτάκι








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...