Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ

Είσαι ερωτευμένη ;

Ερώτηση απλή, μα την απάντηση την είχα ξεχάσει από καιρό
Κι αν εσύ με οδήγησες στο σημείο αυτό, έλα τώρα βρες την απάντηση εσύ
Πάρε της καρδιάς μου το κλειδί και άνοιξε να μπεις
Δες τα σημάδια ένα ένα, αφού  εγώ αρνούμαι να τα δω
Ότι κάνεις να ναι κρυφά από μένα
κι αν το μυστικό μου  μάθεις , κράτα το για σένα σ' εκλιπαρώ

Είσαι ερωτευμένος ; ρωτάω κι εγώ

Ρώτα λοιπόν τον εαυτό σου κι εσύ
την απάντηση νομίζω εύκολα θα βρεις
αφουγκράσου τους χτύπους της καρδιάς σου, αν καλπάζουν και μόνο που θα την σκεφτείς
αν η αναπνοή σου κόβεται στον ήχο της δικής της φωνής
ρίξε και μια ματιά στην μέρα σου,  μέτρησε αν μπορείς 
κάθε πόσο η σκέψη σου τρέχει να βρεθεί κοντά της

Κι αν είναι ο έρωτας, όπως συνηθίζουν να λένε
να θέλω να σε δω 
να σε αγγίξω 
να βρεθώ κοντά σου
να αναπνέω την αναπνοή σου
και να ακούσω τη φωνή σου
να σκέφτομαι εσένα , εσένα , εσένα και όλα να είσαι Εσύ
θα σου φανεί υπερβολικό
μα τι άλλο θα μπορούσε να είναι ο Έρωτας
από μια υπερβολή;

Αν όλα τα συμπτώματα σου θυμίζουν κάτι παλιό
κι αν θα το αποκαλούσες έρωτα, μιας και με ρώτησες
αν είναι έτσι
σε παρακαλώ άφησε με εμένα
καλύτερα να μην το ξέρω  και να μην το θυμηθώ

ή μήπως ο έρωτας ποτέ δεν ξεχνιέται; 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...